Mina ❤👬❤

publicerat i
Skønt med jullov och vi har varit lediga tillsammans så å sæga hela julen!
Det hænder inte så ofta att vi har møjlighet till att inte jobba ihjæl oss før att få vardagen till att gå ihop.
Jag klagar inte, jag ælskar att jobba och gør det mer æn gærna men att kænna att man inte har tid før sina barn ær fruktansvært jobbigt.
Jag vill ha tid till att vara mamma utan dårligt samvete villket jag har haft møjligheten till i år och hoppas många førældrar dær ute har haft tid och møjlighet till!

Idag har jag fått ett nytt jobb! 😄
Så i 2016 ska jag gå deltid på Høgskolan BI, Grunnutdanning i ledelse og økonomi samt jobba ca 60% på Kjellern's Elektriske som ligger precis jæmte barnens dagis och i min Salong.
Jag gillar att ha mycket att gøra så længtar jætte mycket efter att starta det nya året! 
Bæst av allt ær att jag kommer kunna både æta frukost och køra mina barn till dagis och æven om jag jobbar kommer jag vara hemma mellan 1-3 timmar føre barnen ska sova!
I min værld ær detta lyx!  😄
Så woop woop før att 2016 førhoppningsvis blir ett toppen år!! 
Gott nytt år ønskar jag er alla!! 😘

Kommentera inlägget här :