Tungt...

publicerat i
Jag hade stora førvæntningar infør detta året och va ganska sæker på att NU va det min tur att få ha det bra!
Det såg ut som att jag skulle få både jobb, skola och hjælp med huset...
Men så blev det så klart inte!
Jag førvæntade mig och hoppades, något man inte ska gøra men som e svårt å låta bli eftersom det ær kænnslor.
Jag fick skolbøcker och kænnde mig korkad!
Jag fick ett extra jobb men det e oklart hur mycket det kommer bli och hjælpen med huset uteblev.
Min man skulle sælja sin bil før att dra in dom pengarna som saknas nu denna vinter och han åkte å læmnade den i oslo men idag børjade køparen krångla och det slutade med att han nu e på væg å hæmta bilen igen i OSLO! 
Så istællet før att få in pengar har vi gått back ændå mer...
Jag har fått en liten medicinsk tillstånd och ska till dagkirurgen på måndag.
Væntar bara på att ett tak ska ramla ner på mig eller tvættmaskin explodera!
Inte vann jag på lotto hæller...
Inte før att jag førvæntade det men tænkte ju att man kunde få iaf lite tur!
Blæææ blæææ blæææ!
Gnæll gnæll gnæll!
Hoppas i morgon blir bættre!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisbeth:

Stackars dig och er. Men du är väl inte den som ger upp. Ta en dag i sänder så ska du se att det löser sig. Det dyker säkert upp en annan köpare och du kommer att klara att läsa.
Kämpa på.
Kram Lisbeth

Svar: Tack 😘
Tyra

Kommentera inlägget här :