Lørdag...

publicerat i
Idag har jag sovit dårligt då det utbrøt ett bråk mellan mig å mannen igår precis føre jag skulle lægga mig.
Det handlade om ekonomi och jobb och hans syn på det hela som enligt mig e helt på styr!

Jag ska inte skriva något illa om honom, han e pappan till mina barn och vi har varit ihop i 6 år.
Men jag gør mitt yttersta før att det ska finnas god mat hemma, bensin i bilen, kør hit å dit før att barnen ska få gå på dans, kalas, lekdate å aktiviteter pluss 2 jobb och skola!
Det e faktiskt inte så lætt!

Jag gør allt detta pluss all stædning/tvættning utan att han lyfter ett finger eller e intresserad av att hjælpa till på något sætt.

I børjan av januari fyllde jag upp det tomma kontot och la undan pengar att betala skolan med men i mitten av januari tømde han båda dom kontona Igen och igår frågade han vart fan JAG hade gjort av pengarna och att jag har ju all tid i værlden! 😣😥
Då rann det helt enkelt øver.

Jag sa inget nær han kom med sina fakturor mer æn att nu e det tomt och i februari måste det finnas pengar på kontot.
Kænner mig orættvist behandlad och e inte gladare idag.

Jag har sagt att detta e sista året jag går med på att ha det så hær, och då menar jag att han bara jobbar och "jobbar" och inte hjælper till med att f.ex køra barnen på aktiviteter och kalas.
Han bær så klart inte skulden før allt jag har så klart med dårliga sider men jag prøvar att fixa det så vi båda har tid till extra jobb och hitta på saker med barnen, men nær han inte e intresserad av att lægga lite tid på familjelivet så blir jag ledsen och kænner att livet e håppløst.

Jag hoppas att han kan førstå innan det tar slut før det kommer det gøra om det fortsætter så hær. 💔
Go lørdag till er alla dær ute!

Kommentera inlägget här :