Linus har spräckt ögonbrynet! =(

publicerat i Allmänt;
Uff å uff i fredags när linus va på dagis å hoppa runt å lekte å plötsligt va olyckan framme 
å linus ramlade å hamnade med ögonbrynet rett på en träbänk! =(
Fick åka rett till doktorn å han va totalt inkompetent!!!
Linus satt i min famn och sov å i stället för å sätta bedövning började han försöka tvätta med allt möjligt 
å ta fram lim som skulle hålla ihop hacket som va över HELA ögonbrynet!
D gick inte å linus vaknade å fick upp handen å limet åkte ut å blodet spruta!
Doktorn sa då att d måste sys å att linus skulle hållas fast på britsen...
D e inte lätt å hålla fast en 2 åring alltså!
Doktorn va super långsam å fixade inte att sätta bedövning så blodet sprutade å doktorn började
sy utan bedövning, sa att nu måste du ligga still med hög röst å stack 4 ggr i övre sidan av hacket 
innan han fick till att komma igenom på anndra sidan...
Då hav doktorn upp å sa vi nöjer oss med det fast han skulle behövt ett till stygn...
Sätter plåster å systern som va med börjar försöka tvätta av linus allt blod å säger
ja så kan han ju inte gå ut ser ju ut som vi driver slakthus å det va precis den kännslan jag hade!
Dokrorn går mot dörren å säger "Jag hoppas han inte kommer ihåg mig när han blir stor!"
Jag sa att jag hoppas ingen av oss kommer ihåg han när vi blir stor!
Han svarade med att han visste att detta skulle bli krig för han hade ju träffat linus 1 gång förut å försökt kolla han i halsen å d ville inte linus så han lyckades inte!!!
 
Fantastiskt!!!! :/ 
Eller inte!!!!!!!!!!!!!!
Ska kräva att våran fasta doktor gör ALLT framöver!

Kommentera inlägget här :