Så besviken på netthandel.no!

publicerat i Allmänt;
Är såååååååå besviken på Netthandel.no!
Första leveransen va ok men dyr frakt å jag fick fel storlek på en jacka jag köpt i M som kom i S.
Det har tagit 1 månad nu från jag retunerade jakan till idag å jag har fortfarande inte fått pengarna tillbaka!
Sen köpte jag en packet med 40 julgrans ljus med kontroll å frakten kosta 200! :O
Tänkte då att där ska jag aldrig handla mer men såg en super fin bänk å tänkte va fan jag ger d en chans
till kan ju knappast va så farligt å kollade frakten Före jag beställde!
Varan kom igår och då hade den en sprucken fot, en knäckt ram vid vänster dörr, en spricka mellan 2 lådor och BÅDA dörrarna va utryckta med gånggärnen å låg löst i packetet!
 
Ska det va så här???? :/
Har mailat dem å sent bilder så hoppas att jag får en del av pengarna tillbaka iaf!
Å att de pengarna från jackan också kommer snart!!!
Så besviken!!!!

Kommentera inlägget här :