F*tta = Städerska?????

publicerat i Allmänt;
Jag slutar aldrig att förvånas över den så kallade kulturkrocken! 
Jag kan häller inte minna mig om att vi i år 2012 fortsatt tror att en kvinna ska gå till jobbet i 8,5 timmar
för att sedan komma hem och stor städa, laga mat, tvätta kläder osv....
Medans mannen hela dagen varit hemma å lekt med barnet utan att lyfta ett finger!

Och att det skulle vara OK att så snart kvinnan kommer från jobb säga:
"ja då går jag ner i garagen, jag har ingen fitta jag är en man å män jobbar ute inte inne"

Jag kan värkligen inte minnas att jag är denna kvinna som skulle tycka detta är ok!?
Kanske jag glömt av mig själv en plats å plötsligt börjat tycka det är kul å tvätta skitiga kallingar??
Eller är det jag som missat att denna fitta har inbygd städ och husarbetes glödje efter jobb????
Om det är så kan kanske någon informera mig om vart PÅ knappen sitter??!

Kommentera inlägget här :