Dåligt me updates!

publicerat i Allmänt;
Ja jg har varit mycket dårlig på att uppdatera bloggen i de sista! :/
Men d beror på att jag har haft besök! =D
 
Emilie och Tomas var de sista gästerna å d är verkligen super med så fina vänner!
Gött att det finns dom somkommer på besök fast man bor långt borta! =)
Inget jag förväntar mig att man ska göra men blir alltid lika glad när någon kommer! =)
 
Jag och min man har även lyckats med målet för sommaren! =DD
Jag har betalat  mina sista 40.000 till sverige och han sina strax över 40.000 till Brazil!
Måste säga att VI har legat i för att lyckas och att vi lyckades så fort är Fantastiskt!
Känns super att vi kan sätta mål och fullföra dom å inte bara låta d rinna ut i sanden!
 
Vi ska nu som nästa mål åka till Brazil för en härlig månad med sol och familj! <3
Det är något jag verkligen längtar till!
Ska försöka ta upp min Brasilianska igen så jag kan prata lite med dom när vi kommer!
 
Nu ska jag springa t Kiwi å jobba lite!
Har nu 6 dagar i rad att glädja mig till! :P

Kommentera inlägget här :