Tyra har fått nytt hem....

publicerat i Allmänt;
Tyra har nu fått ett nytt hem!
Det är mycket tungt att vara utan min lilla snuskis hund Tyra men
hon bor nu hos min granne som är super snäll och hon ser glad ut när jag ser henne ute!
Jag kan dessutom gå ut med henne och har avtalat att när hon är på jobb och barnn inte hemma så kan jag gå ut med henne, samt att om det inte skulle fungera för dom att ha henne så får jag henne tillbaka villket känns skönt att veta att det inte händer henne något ont eller att hon behöver flytta igen!

Men det är mycket sorgligt för mig och jag saknar henne hela tiden! =(



<3



Min bebis....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Torunn:

Åh stackare, jag förstår att det känns tungt :( Men det var ju alla fall skönt att hon kan vara hos grannen och att du kan träffa henne fortsatt ändå. Du får väl försöka tänka på alla de bra sakerna.. Men stor tröstkram i alla fall!!

2:a kommentar, skriven , av Anne Bengtson:

Men herregud - Tyra!!! Tur har du som har henne hos grannen. Tyvärr måste man välja mellan barn och djur när det uppstår allergier - det är verkligen inte lätt - förstår om ditt hjärta blöder just nu! Vår Cavalier King Charles kom från en famil vars yngsta son fick allergi - vi var så överlyckliga - men det är alltid nån annan som är ledsen på andra sidan:-(

Kommentera inlägget här :