Jag ska försöka! =)

publicerat i Allmänt;
Tack för de fina inläggen! =)
Vill bara säga till Anna att jag tror du tror att jag fortsatt är ihop med Daniel, tyvärr är det inte så!
Jag har varit så Upptagen med det mesta att jag helt glömt av allt!
Ska försöka bli bättre på att uppdatera min blogg och absolut med fler bilder! =)



8 månader Gravid!

Kan ju informera om att vissa delar av graviditeter SUGER!
Men vissa delar är helt ok, det e som vanligt igentligen....

Tror Tyra vill ha valpar me! :P
Vem vet en dag blir det kanske så! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Torunn:

oooh fina magen! Vad nyfiken man blir på vem det är som bor där inne :)

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

OOo vilken fin mage. Kul att se att du börjar komma igång igen :D dina inlägg har alltid gjort mig glad. du skriver med sån värme. Hur känns det att snart bli mamma nu då? Hur ser ditt liv ut annars nu förtiden då? Berätta berätta! :D nyfiken här nu

Kommentera inlägget här :