har du gjort kjejsarsnitt??

publicerat i Allmänt;
Denna helgen ska jag slappa!!!
har inte mycket planerat alls, möjligen ska jag på besök till Liv och Geir...
Annars så fortsätter målningen av alla rum som vanligt...
på måndag bär det av till ålesund för planering av kjejsarsnittet!
Känner mig skit nervös!!!!
Har nyligen kommit på hur dålig jag blir av operationer och detta är garanterat inget undantag...
Hua vad jag gruvar mig, men det finns inget allternativ, så jag får bita ihop!

Nån som har erfarenhet av kjejsarsnitt?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Torunn:

Gick det bra på planeringsmötet för snittet? O känner du dig mindre nervös nu? Hoppas det!

Karin gjorde kejsarsnitt med jakob o det gick alldeles utmärkt. Man får ju stanna lite längre på sjukhuset här i sverige iaf o man ska inte lyfta tungt o så på ett tag men annars tror jag inte det behöver vara sååå jobbigt. Jag ska hålla tummarna för att det går snabbt o lätt för dig och att du inte mår kass efteråt!

Kommentera inlägget här :