GÖTEBORG!!!!!! See you soon!!!

publicerat i Allmänt;

Jag och min bebis ska till Götet över påsk!!!!
Om jag får ledigt från jobbet vill säga.. :S
Det hoppas jag verkligen!!!!
Men man vet ju aldrig men det hade varit sjukt kul att få fira sin födelsedag i sverige!!!
Bland alla mina gosiga vänner!!!
Jag saknar mina vänner helt otroligt mycket faktiskt!!!
Det e jobbigt att inte ha dom till hands när man behöver, å andra sidan det e ju bara att ringa, men det känns inte samma som att få gå och ta en swedish fika lixom!!
Har kollat upp tåg och buss som jag kan ha med mig lillan på =)

Nu e det bara resten kvar...
Är det nån som vet om det e långt mellan tågstationen och bussterminalen i Oslo??
=S
Inte så kul att behäva stressa ihjäl sig där lixom... =)

xoxo

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av naboen:

Bussterminalen og Oslo S ligger rett ved siden av hverandre. Tar tre minutter og gå :)

2:a kommentar, skriven , av Torunn:

Vad roligt om du kommer till Götet i påsk! Då har du kanske tid att träffa mig någon dag? Och säger som ovan, stationerna ligger bredvid varandra, det är bara att följa skyltarna!

Kramar! :)

Kommentera inlägget här :