En vilosam helg!

publicerat i Allmänt;

Det har bara varit vila i helgen, ja efter utgången i fredags så va det väl behövligt!!
Va ju sjukt längesedan jag va ute så det va ju inte så konstigt om man säger så...
Kul va det och det e möjligt att jag har hittat lite nya polare!!
Det behöver man alltid!!

Idag och denna veckan har jag planerat dagarna in i minsta detalj!
Jag ska ta några timmar på morgonen till internet och sen 1 timmes tur me Tyra och
sen blir det till att fixa mat, duscha och sen det underbara butiksjobbet!
Ja pengar måste man ju ha....
Att gå till jobbet e jätte kul på ett sätt, massa trevliga personer som jobbar där!
Men jobbet e tungt och en smula enformigt...
Framförallt så är det galet tungt!!!

Men men jag e ju värsta biffen så det går la bra ;o)

xoxo

Kommentera inlägget här :