Lite Egypten...

publicerat i Allmänt;
Här kommer lite kort från Egypten....

Detta är den stora polen och mannen som solar i höger hörn e min pappa Bosse!! =)



Min pappa står och solar på bryggan vid havet...
Röda havet...
Ett fantastiskt hav måste jag säga!!!!
Sjukt salt alltså!!
Man flöt som en kork villket va perfekt när jag vattengympade...
Det fanns även ett gym med massage och träning i alla former!!!
Det va ett toppen hotell!!! =)



Allabaster moskén!!
Tok coolt va dom kan bygga alltså!!! =)



Tvättad och inte tvättad....
Hmmm....
Sjukt grisigt alltså!!!!



Ska se om jag har lite pyramider till nästa inlägg! ;)

Vad gillar ni dessa korten??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Så härliga foton, blir så avundsjuk =) Hur är det annars med dig? Mår du bättre? Kram

Kommentera inlägget här :