Kan inte sova....

publicerat i Allmänt;
Jag kan inte sova!!!
Jag har piller för att somna men dom hjälper inte alltid tyvärr =(
Jag önskar det fanns något man kunde göra åt det...
Men, men livet går ju vidare för det....

Jag önskar ofta att jag inte fanns, jag har mått skit i 2 år nu och jag försöker verkligen
allt för att må bättre!!
Jag har 3 olika psyk-tanter, jag sjuk-gympar 1 gång i v. och jag vatten gympar 1g/v jag gör även olika övningar hemma varje dag samt att jag promenerar totalt 3 timmar om dagen, jag har även en ortoped som jag har kontakt med 1 gång varannan v, jag springer på röntgen då och då....
Jag gör verkligen allt för att må bättre...

Vanligtvis brukar jag bara kunna säga till mig själv att: "Emelie nu får du F*N ta och rycka upp dig!!"
Och det brukar gå jätte bra!!
Bara att tänka possitivt....
Men nu har jag tjatat på mig själv i 2 år och det hjälper inte ett skit!!! =(
Jag ger snart upp!!!

Är det någon som har nått tipps på hur man tar sig ur en "depprition"???
Jag känner mig bara mer och mer som ett piller och jag vill helt ärligt inte äta mer tabletter!!!
Man ska ha piller för att inte ha ont man ska ha piller för att sova och man ska ha piller för att inte ta sitt liv man ska ha piller så man vaknar till på morgonen....
Hur många piller ska en liten tjej behöva äta???

Jag vill bara må bra igen....
Så har du nått tipps på hur man kan rädda sig själv utan piller så snälla dela me dig till mig!!!!

Tänkte visa lite kort jag tagit idag och i går! =)

Visst ser hon busig ut!?



Jag ÄLSKAR vår-blommor!!!!! =)
Det är något som verkligen kan få mig på gott humör!



Mina underbara nya rosor!!! =)
Blommor för 9 kr gör mig alltid glad!!!!



Och idag såg det ut så här ute...
Visst e lillan bedårande!?
Så sööt me snö på nosen!!!



Daniel busar me lilla my!! =)



Det va sååå mysigt att vara ute och gå i snön alltså!!! =)
Jag gillar snö....



Gillar du snö???
Vad tycks om korten??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Hej du! Om du känner för att prata med mig som har tagit mig igenom en depression/tabletter/självmordsförsök och väldigt dåligt mående så får du jätte gärna adda mig på msn om du vill det. Nu efter tre år som sjukskriven har jag äntligen komma igång med arbetsrehablitering. Kan vara skönt att prata med någon som i princip vet hur du har det. min mail är: annaoandreas(snabel-a)msn.com Kram// Anna

Kommentera inlägget här :