Skitungar!!!!!!! :(

publicerat i Allmänt;
Jag va på stan i går eftermiddag....
På väg hem stog jag i brunsparken och väntade på vagnen, i kanalen simmade en svan!
Jätte vacker vit och fin!!!
En bit i från mig står två barn typ 10 års åldern....
Och dom spottar på svanen!!!
Jag trodde inte mina ögon!!
En man som stog jämte dom sa till dom att sluta, då moppsade dom upp sig mot honom och spottade igen!!!
Idiot barn!!!!
Va fan lär vissa föräldrar sina barn???

Sen när jag kom fram till min hållplats så ska jag och en del andra gå av, var på en mamma med dotter börjar knö sig in!
Kan man inte låta folk gå av innan man går på??

Sen när jag promenerade hemåt så kommer det ett gäng på 7st ungdomar ca 14-15 års åldern, som med villje bara gick rakt in i mig fast jag flyttade på mig!!!
Inget hyffs för 5öre!!!
Och rökte, snusade och spottade hela tiden och en fet loska precis jämte mig!!!
Jag hatar ouppfostrade barn!!!
Respektlösa j*vla skitungar e va dom e!!!

Jag är MYCKET upprörd!!!!
Varför vill man gåpå folk på trottoaren??
Varför spottar man på försvarslösa djur???
Varför spotta på personer man inte känner???
Och varför Måste man så mitt i dörröppningen och försöka trycka sig in i spårvagnen???

Jag känner mig mycket hatisk idag!!!
Hur har din dag varit??
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Vissa dagar är skit jobbiga.. Sen när en dålig sak händer så brukar där oftast följa en rad med andra dåliga saker.. Det slår aldrig fel...

Min dag igår var inte så särskillt trevlig igår heller.. Men idag är det en bättre dag och det är det viktigaste för mig =)

Hoppas denna dagen blir bättre! Kram =)

Kommentera inlägget här :