Vi har varit på utflykt!

publicerat i Allmänt;
Idag har vi varit på utflykt hemma hos min pappa!
Sen va vi oxå och fikade hos min syster...
Samt att jag fick se morfars nya lägenhet! =)
Den va jätte stor och luftig med 1 stor ballkong och en stor "veranda" där man gick in...
Typ en loftgång fast han hade lixom ett eget hörn där han kan ha blommor och utemöbler....
Jätte kul att se att han har fått det så fint =)

Innan vi skulle åka i morse....



Bus i trädgården blev det allt...



Sen va mina små älsklingar sååååå trötta.....




Jag han även ta ett kort på min mamma och pappas bröllopskort....
Mamma va så vacker! =)
Och jag saknar henne så det gör ont varje dag!!
Och inte att glömma min pappas coola brillor!!! ;)



Vad har du gjort idag??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Åh va fina dom var! :o))

Och ja din pappas glasögon är grymt coola!!



Nu har jag ändrat igen... vad tycker du?

Kram

Kommentera inlägget här :