My på gården....

publicerat i Allmänt;
Idag försökte jag fota lilla My på gården....
Jag vill gärna hinna fota henne nu när hon är liten... =)
Det kanske låter konstigt men eftersom jag inte lyckades fota Tyra så mycket när hon va liten så
känner jag att det är viktigt att hinna fota lilla My....

Här kommer några bilder från gården idag....











Visst är hon bedorande?!
Och hon blev mycket trött efter att ha varit modell och lekt av sig ordentligt!!
Riktigt mysig dag, fast jag haft mycket ont idag så har jag verkligen njutit av varje lugn stund =)

God natt alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Så underbara bilder du har tagit på Lilla My =) Jag älskar bild nummer två =) Bra jobbat!

2:a kommentar, skriven , av Anne-Lene:

En riktig sötnos....

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Mycket fina bilder, gillar oxå verkligen bild nr. 2, den va fruktansvärt söt =)

Kommentera inlägget här :