Det är synd om er!!!

publicerat i Allmänt;
Idag blev jag och Eva på hoppade när vi va på promenad...
Jag tänker inte gå in mer på det än att det va en tant vid namn Åsa och en tant vid namn Lisbeth som
jag inte känner, aldrig har haft en konversation med som bara hoppade på oss!
Dom här två idioterna brukar sitta och snacka skit med varandra borta på "pynten" och varför dom pratar om mig det vet jag inte för jag har som sagt aldrig talat med dom!
Det ända jag har sagt är att dom ska koppla sina hundar för jag och min hund vill inte bli utsatta för att dom springer fram och hoppar på oss!
Tyra vill inte hällsa på alla hundar och det ska hon inte behöva tycker jag....

Jag hoppas att detta ALDRIG upprepas!!!!
Jag har inte gjort dom något och jag vill aldrig ha något me dom att göra!
Jag försöker alltid ignorera dom...
Det ända jag känner för dessa 2 personerna är att jag tycker synd om dom!!
Dom står och skriker åt folk dom inte känner!!
Massa idiotiska saker som dom inte vet något om alls!!!!
Som sagt dom är pinsama och patetiska!!!
Stackars dom!!

Att ha självinsikt är viktigt!!
Har du det??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Jag tror det handlar om rädsla att dom beter sej på det här viset.

Att bara gorma och skrika och vägra lyssna eller att vara lyhörda... det bevisar att man har problem på ett eller annat sätt.



Det är du som är ledare för din hund och du bestämmer vad den får göra och inte får göra. Det ska aldrig någon annan komma och göra. Det borde varje hundägare veta innan man skaffar en hund.

Varje hundägare borde också respektera skyltar och annat i samhället, man släpper inte hundarna lösa på en lekplats i ett bostadsområde. Där det t.o.m. är skyltat att hundar får inte vistas på lekplats.



Kram Eva & Rudolph

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Håller med i det du skriver, mest synd om dom själva .. låter som att dom gör bort sig .. måste ju vara fler som ser och hör dom ..

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Det där med lösa hundar är ett stort problem =(( vi har två små, så gott som varje kväll som vi går ut kommer det lösa hundar fram till oss. Vår JRT hane är en sån som ibland går bra med andra hundar och ibland inte. När de sedan kommer lösa så går det inte alls.

Men dessa jäkla ägare, ignoranta skithögar. Önskar man bara kunde ta med deras hund in och ringa polisen så de fick komma och hämta den.

Vad kommer hända nästa gång om jag skulle gå ut själv med båda småttingarna? Och kommer det en stor? Vad händer med minstingen? Gud.. Usch, blir så arg.

Kommentera inlägget här :