Skor! -Hur gör du??

publicerat i Allmänt;
Jag har en liten fråga till er alla som jag skulle bli glad om ni svarade på!
Hur gör ni med era höstskor??
Inpregnerar ni dom 1gång el 2 gånger??
Eller kanske inte alls??
Jag hoppas verkligen att ni skriver några rader om hur ni brukar göra och vad ni tycker funkar bäst!!
I mön ska jag ut och fota alla mina höst-skor och sedan ska jag visa er en del av min samling tänkte jag! =)
Här e en going i repris mina mormorskängor som jag har i både svart och brunt! =)




Och i dag kom mina ugg-kopior i rosa mocka!! =)
Jag känner mig helt salig!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna HK:

Hej!

Det trodde jag faktiskt inte om Tyra..

Ja det är väl som jag har det med Pongo när jag ska fotografera honom, man får locka och ha sig.. Titta hit så får du korv osv osv.. Varför ska de vara så svåra? Envisa som bara den..Men oftast när de väl sitter så blir det ju bra bilder =) Skorna är grymt snygga =) Jag brukar impregnera min skor 1 gång om det behövs, ibland behövs det ju inte om de är nya.. Men jag vet inte.. Kör på magkänslan, du får kolla om du blir blöt eller inte =) KRAM!

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Hej min vän...är äntligen inne å tassar hos dig. Hoppas att ni hade det trevligt i lördags...jag drar mig runt bland snorpapper och hostmedicin fortfarande....ringer en pling imon...puss min älskade Mli!

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Hej min vän...är äntligen inne å tassar hos dig. Hoppas att ni hade det trevligt i lördags...jag drar mig runt bland snorpapper och hostmedicin fortfarande....ringer en pling imon...puss min älskade Mli!

Kommentera inlägget här :