Nu e jag trött....

publicerat i Allmänt;
Idag har vi varit ute i fiskebäck och hällsat på hos mina svärföräldrar! =)
Tyra, lilla My och morris har lekt som galningar!!!!!
Jag kan medela att vovvaran är mycket trötta nu.....
Och det är jag me!
Vill bara sova!
Och det ska jag strax göra, men jag måste vika ihop alla mina rena kläder först!!
Och det är inte lite kläder vill jag lova!
Ush och fy säger jag bara.....




Men men...
I mön ska lilla My till vetrinären och få sin 3mån spruta! =)
Hoppas att hon uppför sig :S
Sedan ska vi inta gården!!!!!!
Så se upp alla för nu blir det agillity värre inne på gården!!!! =)
Ska bli riktigt kul att träna me lilla Tyra!
Lilla My e ju lite för liten än, men sen ska nog hon oxå få lära sig! ;)


Vad ska du göra i veckan??
Nått kul??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Blev det någon agility idag? :o)

Jag har fotat hund. Och nu ska jag viiiiiiiila. hehe

Kram Eva & Rudolph

Kommentera inlägget här :