jag ska snart visa er!!!

publicerat i Allmänt;
Jag har fått lite förfrågningar om vad jag har opererat...
Jag tänkte att jag snart ska visa vad dom har gjort i min rygg!!
Så länge kan jag säga att jag har haft en spricka genom en kotbåge precis
ovanför 5:te ländkotan, dvs nere i svanken...
Och denna spricka har gjort att mina nerver har hamnat i kläm och det gör skit ont...
Men nu e jag lagad!!
Och nerverna är frilagda....
Så nu ska jag bara rehabilitera mig me så e jag snart frisk.... =)

("Och nu bajsade lilla My på mattan!" =( )

Jag vill även passa på att tacka för alla underbara kommentarer ni givit till mig det senaste!!!
Det värmer verkligen när jag läser dom! =))
Så TACK!!! Alla som peppar mig i denna lite långa och sega situation jag sitter i!

Sen har jag en sak till på hjärtat i denna stund...
För ett tag sedan så skrev jag om de onda tanterna på "pynten" och idag har en av dom bett om förlåtelse!!!
Det gör mig MYCKET glad!!!! =))
Förlåten för elaka saker man gjort en el ev 2 ggr tycker jag absolut att man ska bli!!!
Så nu hoppas jag bara att det aldrig, ALDRIG händer igen!!!
Och jag hoppas på att stämningen här i området hundägare i mellan kommer bli bättre nu!!! =)
Det är aldrig roligt att vara osams och om någon ber mig om ursäkt så är inte jag sämre än att jag tycker att man kan dra ett sträck över det hela....
Men händer det igen så kan man inte va säker på att det är den förlåtande Emelie som svarar...
Tyvärr!!
Jag e en sån person som inte förlåter folk hur många gånger som hälst....

Hur e du??
Förlåter du alltid eller bara några gånger??



Dessa söta bestar förlåter alltid varandra! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Det är så skönt att ha dej hemma igen och att dom har "lagat" dej så du blir frisk. :o))



Självklart förlåter jag om någon gör fel, men precis som du inte hur många ggr som helst. Sen kan jag inte svara på hur många ggr eller så där utan det är lite hur situationen ser ut.



Jo Rudolph förlåter jag hur många ggr som helst! ;o))



kram Eva & Rudolph

2:a kommentar, skriven , av Anne-Lene:

Det låter tuft, men bra att de har fått ordning på din rygg. Hoppas du snart blir bra. Krya på dig

/Saphira & Anne-Lene

Kommentera inlägget här :