Maximal OTUR!!!!!

publicerat i Allmänt;
Jag förstår inte varför allt tråkigt händer mig! =(
Alla säger att ja ja men nu kan det ju bara bli bättre....
Men....
Icke för mig!!!!
I torsdags så skulle vi som vanligt åka upp och gå runt härlandakän, vi tog bilen dit och parkerade där
alla parkerar.
Så går vi från bilen och då e klockan ca 16.30 och vi promenerar runt tills klockan e ca 18.00 kommer till bilen
jag ser lite glas på marken och tänker "oj undra vad det kommer ifrån!"
Sätter Tyra i sin stol och slår igen dörren varpå det låter lite konstigt, nästan som en marackas!
Svänger runt baken på bilen och ser till min FASA!!!!!!
Och säger: " ålskling vi har ingen bakruta!"
Nån jävel har slagit in rutan!!!!!!!
Inte för att själa något el så utan bara haft nått föremål me sig och pajat den!!!
Så Jävla onödigt!!!!!
Ringde polisen för att anmäla, lägger på, ser att framlycktan och huven oxå är skadad, ringa polisen igen, kolla försäkringsbolaget, mm.

Hur otur har inte jag och min kille då???
Det stog 10 bilar där när vi gick och det hände inom en tidsram av 20 min enligt en man som kom kl 16.50 för då va den paj...
Så någon måste ha sett oss och väntat tills vi gått och sen gjort det!!!
FAN!!!! säger jag bara!!!!
Varför våran bil????

Kommentera inlägget här :