Nått riktigt tråkigt....

publicerat i Allmänt;
Jag måste säga att jag blev jätte ledsen idag när jag gick
ut på gården och fick se en lapp på ytterdörren...
Dvs den dörr som leder in i trappuppgången....




Det står alltså att min Tyra skäller jätte mycket på natten och stör...
Jag tänker absolut inte säga att hon inte skäller för det gör hon och därför har
jag för 3 veckor sedan tagit kontakt med en hundtränare som ska hjälpa mig med
vardagslydnad, vi har redan bestämt en tid den 3 juni...
Att det bara satt en lapp på min dörr tar jag som att dom tror att det bara e min
hund som är ute om nätterna och för liv...
Det e INTE fallet!
På gården finns det ca 6 st hundar, samt att när jag har gått till sängs på natten vid 2
så har även jag hört hundar ute på gatan och gården.
Så jag känner mig mycket ledsen över att det e så att dom tror att det bara är min hund som skäller.
Jag tillrättavisar henne varje gång hon voffar så gott jag kan och tycker jag att hon lyssnar
illa så brukar jag gå in eller någon annan stans...
Det är underskrivet med "Hyresgästerna på gården" villket personen i fråga inte får lov
att skriva om det inte är alla hyresgäster på gården och flera som sett lappen är mycket
arga över att det står så för dom har inte störts av hundarna...
Det borde alltså vara skrivet i JAG form el med namn på personerna som störs!
Fegt kallar jag det!!!
Ska man klaga så ska man anntingen tala med personen det gäller eller om man inte vågar det så kan man ringa hyresvärden som kan ringa och medela personligen vad som gäller!!
Att sätta upp lappar med sådana här annklagelser är inte ok enligt min ringa åsikt!!!
Speciellt när man drar in personer man inte tillfrågat om dom tycker samma sak!

Kan ju säga att all min lust till att göra gården till en vackrare och mysigare plats är helt borta!!!
Va fan ska jag annstränga mig för när folk beter sig så här!
Tydligen inte uppskattat av större delen av gården iaf!!!
Folk på gården plockar blommor, kastar tomburkar och tomflaskor...
Inte så kul...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Fy sjutton vilken jäkla dålig stil av DENNA person!

För antagligen är det EN person som skrivit denna lapp.



Jag förstår att du ledsnar på att göra fint... det är knappt någon annan som ansträngt sej. Inte ens genom att plocka upp sitt skräp efter sej. Och det här med flera förstörda blommor. Trist!



kram Eva & Ruffepuffe

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Usch vad tråkigt!

Hoppas i alla fall att du får en skön fredag.

3:e kommentar, skriven , av Melike:

Jag har skrivit om dig på min blogg :)

(ps. bara snälla saker :))



vilket tråkit brev.. dummt av DEN personen.

Hoppas du får en trevlig fredag.

4:e kommentar, skriven , av Louise:

Nä, fy fan vilken idiot! att ge dig skulden för allt!

Det var det värsta jag har hört! :(

Kommentera inlägget här :