Jag har köpt SKOR!!!! =))

publicerat i Emelies bästa!;
Min favorit hoby är att köpa skor! =)
Ibland för att använda och ibland för att ha dom hemma...
Och ibland bara för att kunna titta på dom!
Jag älskar skor!


Nr 1

image115

Söta va??!!



NR 2

image116

image117

Kunde inte låta bli!!!! =)



Nr 3

image118

Stövlar som e lila!!!
Det e kärlek!!!!!


NR 4

image119
image120
image121

Så himmla fina!!
Jag älskar barn-avdelningen! ;)


NR 5

image122



image123

Det va detta jag gick ut för att köpa!
Gummistövlar sim jag kan ha när det regnar och jag ska ut me Tyra!


Villka av skorna tycker du e finast???
Gillar du skor?
Är det ett intresse el bara något nödvändigt??
Hör gärna dina uppfattningar om skor! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melike:

Jag tänkte köpa dom svarta skorna (nr 1) för inte så länge sen, men jag har redan skor så det räcker och älskar skor precis som du!

kram

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Skor är nödvändigt, en passion, praktiskt, snygga, fina, söta, dom kan vara fula, dom kan vara för små också. ;o))
Ska du ha dina gummistövlar när jag har mina nu då? hehe

Vart har du köpt dom prickiga? Sånna vill jag med ha! :o))

3:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Jag gillar alla skorna du köpte...rosa är inte min grej men de var söta. Mitt intresse för skor är nytt då mina fötter är så enorma har det alltid varit ett problem att hitta skor som passar.

4:e kommentar, skriven , av Louise:

Jag ÄLSKAR skor! :)
Jag gillar de rosa prickiga, de var söta :)

5:e kommentar, skriven , av Monkan:

Wow, älskar de rosa dojjorna. Min stil verkligen. Här köps bara skor till grabbarna numera, modell kanoter storlek 43-44...själv travar jag på barfota än så länge men längtar efter ett par nya sommarpjucks i rosa :)
ha en fin dag
kram monika

6:e kommentar, skriven , av Michelle:

Hehe dom svarta överst va snygga, jag har lika dana ;)

Kommentera inlägget här :