Helg-tv... bra el dåligt??

publicerat i Allmänt;
Jag blir såååå trött varje gång jag försöker titta på tv på helgen...
Jag tittar mycket på veckorna för att ha nått att göra på kvällen/natten
när jag inte kan sova p.g.a min rygg...
Så på helgen när jag slår på tv:n så e det bara skit!!!
Repris på repris och dåliga filmer som redan sents 1000 ggr!!!
Så frågan e ju då alltså, vad betalar jag tv avgift för??
För avsnitten av alla serier som jag lika gärna kan se på nätet??
För att titta på pretty woman 20 ggr om??
Eller e det nyheterna jag betalar för??
Jag fattar inte varför man ska betala för nått som dom ändå lägger
upp på nätet 5 min efter det sents??
Och att man ska behöva betala tvlicens+boxerkanaler+matcher man vill se+ev film som canal+ tar betalt för
dvs ppv mm...
jag förstår inte att det får gå till så!!!!
För i nästan alla kanaler finns det ju reklam.
Vad tycker du??
Rätt el fel??
Ska det vara så här dyrt att bli matad med reklam, repriser,serier som ändå finns på nätet??
Jag tycker att det e för djävligt!!!
Hade man fått välja så hade tvlicensen avskaffats så man kan betala för det man vill se
och kräva mindre reklam!!!
Jag tål reklam i måttlig dos, men 4-5 ggr i timmen känns lite väl mycket faktiskt!!!

God natt och sov gott!

Kommentera inlägget här :