En tragisk händelse....

publicerat i Allmänt;
Idag är det en välldigt tung dag.
Min mamma flög till himmlen den 8 maj ca kl 05:15.
Jag och min lilla familj saknar henne fruktansvärt mycket!!!!


Så jag tänkte att jag skulle lägga upp lite upplyftande foton!



image137

Detta är min alldra första cupcake!
Eva e så snäll och piggade upp mig med att ge mig en som hon gjort som
finns på www.blixman.blogg.se och sen
fick jag göra en egen! =)
Jag e välldigt nöjd med min första!



Sen tänkte jag bjuda på min lilla undermara bebis Tyra i sin fina overol...

image138

jag älskar detta kortet! =)
hon e så otroligt söt!


hoppas att alla har en trevlig kväll!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

beklagar sorgen1
söt hund förresten
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Ayla:

Beklagar:(

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Tyra är hur söt som helst!
och det är din första cupcake också. :o)

Hoppas du kan sova inatt. Vi tänker på dej.

Många kramar från Eva & Rudolph

4:e kommentar, skriven , av Camilla:

Det är tungt när våra nära och kära flyger till himlen .. tänker på dig.

Cupcaken var ju hur söt som helst *ler*

Tur att du har Eva där, hon är en bra vän, jag vet .. *ler*

5:e kommentar, skriven , av Milla:

Beklagar sorgen *kram*

Hittade hit via Eva.

6:e kommentar, skriven , av Annelie:

Åh nej vad tragiskt, jag beklagar sorgen.

Vad snällt av Eva att hon lärde dig göra cupcakes, de, så du fick en stund att tänka på annat. De blev verkligen supersnygga :)

Kram Annelie

7:e kommentar, skriven , av Monkan:

Jag beklagar sorgen....alltid lika ledsamt.
Coolaste hunden måste jag säga, hur söt som helst, lika söt som din cupcake. Den ser ut som "låtsas" och jag skulle inte våga äta upp den
kram monika

8:e kommentar, skriven , av Tess Lounge | www.tesslounge.se:

Beklagar sorgen =(

9:e kommentar, skriven , av Evelina:

Beklagar sorgen :( Kan inte för allt i världen förstå vad du går igenom. Aldrig mist en förälder,dock mist många andra i min närhet men det är skillnad.
Hoppas ni kommer igenom detta tillsammans

10:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Jag beklagar sorgen!!

11:e kommentar, skriven , av jenny:

Tänker på dig vet precis hur det är...men vet också att det blir bättre efter ett tag trots allt det jobbiga.
Skälet till att jag vet är att min lilla mamma dog för snart 3 år sedan och det har funnits både ljusa och mkt mörka stunder sedan dess.
MÅnga varma kramar och tankar
Jenny

12:e kommentar, skriven , av Hayley:

Beklagar sorgen, många varma kramar från mig.

Ps. riktigt snygg cupcake :)

13:e kommentar, skriven , av Sanna.:

Oj..fy fasen. RIP till din mor.

14:e kommentar, skriven , av Melike:

Beklagar sorgen..
min mormor är också borta och mamma tar det tungt..

jättefin cupcake! Så fina färger.

Och jättesöt Tyra!!

15:e kommentar, skriven , av Louise:

Usch.. Jag lider med dig :/
Fin cupcake du gjorde! Den är jättesöt :)

16:e kommentar, skriven , av Sofie:

Jag beklagar verkligen sorgen och jag lider med dig! Tyra är verkligen söt :) Kram

17:e kommentar, skriven , av Konstantina:

Beklagar sorgen :( Kram pa dej!

18:e kommentar, skriven , av Anonym:

du vet att tyra är en hund och inte en människa va?? anser att man har täcken på hunden när det är vinter... och inte klär på dom som om det vore nån docka/bebis!!!!!

19:e kommentar, skriven , av Eva:

Svar till dej som skrivit ANONYMT:
Har du inget vettigare att göra än att gå in och trakassera andra människor??
Det är inte lite elakt det du precis skrivit... det säger rätt mycket om dej som person.
/Eva

20:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Jag måste hålla med Eva i vad hon säger till "ANONYM" om du verkligen brydde dig om Tyra och ansåg att det emelie gör är fel hade du dels kunnat stå för din åsikt genom att ha ditt namn utsrivet och dels framföra ditt klagomål på ett trevligt och mer kontruktivt sätt. Ingen uppskattar skitsnack och det är precis det du håller på med!

Kommentera inlägget här :