vad gjorde nu inatt??

publicerat i Allmänt;
Jag e bäst på att somna på kvällen och sen akna på natten och inte kunna somna om!
Så inatt gjorde jag detta!





Jag målade naglarna! =)
Vill inte att daniel ska behöva sitta i lukten så det är enda gången jag kan göra det!
Men skulle igentligen ha fixat me kameran...
Men när klockan e 2 så vill jag inte störa Eva =)
Hon e ju så snäll så hon skriver till mig så jag kan göra det när det finns tid!

Idag så ser det ut så här hemma hos mig! =)



Tyra ligger i soffan på fårskinns fällen och biter i sin råtta, samtidigt som jag försöker
skriva på datorn som hon mer el mindre blokerar! =)
Hon e sååå söt!!!
Nu måste jag tvätta håret för jag väntar besök av min polare Torunn!

Ha en underbar dag i regnet alla!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

hehe

Du är ju för rolig! :o))

Dina naglar va görsnygga!!

kram från Eva & Ruffepuffe

Kommentera inlägget här :