Lite tråkigt! hela dagen e bara skit!!!

publicerat i Allmänt;
Hela min dag har gått käpp rätt åt helvete!!!
Det började redan i  går när jag somnade vid 10 och vaknade
kl 2 lagom till hockyn inatt...
gick och la mig kl 5 och va tvungen att gå upp kl 8 för att jag skulle
möta upp fast.skötaren och åka och handla kl 9.30....
Jag träffade honom hal och han sa att han bara skulle fixa en snabb grej...
1 timma senare var han klar, då har jag suttit ute och väntat på att han skulle bli klar...
Vi satte oss i bilen och börjar åka men kommer ingenstans för det står en jä*la lastbil i vägen...
Då säger han att han inte vill vänta på att dom ska flytta på sig för det kan ju ta en halvtimma!
Han vill att jag ska gå in och vänta på honom så han kan jobba lite till så kan vi åka senare....
Men jag skulle ju ha en hundtränare hemma idag 13.30 så då sa jag att jag nog inte hinner...
Han säger oj då ja så va det ju att du va tvungen att vara hemma 13.00..
Jag går.... mycket ledsen och besviken över att inte kommit iväg....

Kommer in och jag och Daniel bestämmer oss föratt åka till stan, när vi ska hem så får vi halv springa till bussen
som vi precis hinner me... trodde vi ja!!
Buss föraren sänger inte dörrarna... efter 5 min säger han att han väntar på sin avlösare... vi e då jätte sena!
Kl blir 13.00 och föraren har inte kommit än! efter 10 min till kommer han gående!!!!
Han hade gått fel och väntat vid fel hållplats!!!
Inget ursäkta, ingenting!!!!
Vi fick springa in på ica och springa hem och skynda ihjäl oss för att hinna äta innan tränaren skulle komma!
13.35 hade jag ätit och fått magknip!!
13.55 har tränaren fortfarande inte dyktupp och inte ringt!!!
Så daniel ringer... då visar det sig att hennes hund hade haft hennes dator i golvet så hon hade
inte kunnat maila men hon hade ringt igår... bara det att hon ringt fel nr!!!!
Så hon kom inte idag...
Jag kan ju säga att jag inte är lite förbannad för tillfället!!!!!!!!!
Skit!!!!!

Hoppas alla har en bättre dag än mig! =(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Usch..det låter som det är lite [läs:mycket] för mycket för dig just nu. Jag kan inte göra annat än att skicka cyberkramar till dig.

Jag tror (som du skrev tidigare) att det kan vara bra att gå och prata med någon, tex psykolog, kurator eller liknande. Det är jättenyttigt att bara prata och då är en utomstående person som även är kunnig och van vid såna här situationer ett bra stöd.

Jag har själv gått hos en kurator (fast av annan anledning) och det var självklart jobbigt, men samtidigt precis det jag behövde. Det var enklare att säga "orden" som är jobbiga hos henne än hos mina närmsta vänner just då.



Jag hoppas att du vilar och gör saker som är bra-saker-för-dig.

Ta hand om dig! Kram Annelie

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Inte en rolig dag... snart kommer det att komma bättre dagar. Det känner jag på mej. :o)

Jag tror också som Annelie att det kan vara lättare och BRA att prata med någon kunnig och helt utomstående. Du har inget att förlora på att testa ett par ggr.



Min dag hade vart helt ok om jag inte mött den jävla kärringen som jag berättade om... ;o)



Kramar från Eva och Ruffepuffe



P.S. dekorerar du? :o)

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Hej lilla vän :o))

Hur har du det?

Kramar från Eva & Ruffepuffe

Kommentera inlägget här :