Mitt barndomshem! =)

publicerat i Emelies bästa!;
Jag tänkte visa hur de ser ut på gården där jag vuxit upp!
I fjärås.... vi ska även dit i mön me Daniels päron så dom oxå får se....
Det ska bli så mysigt!!
Här e stora huste det som vi byggde 1990....



Torpet!
Där vi bodde medans huset byggdes!


Jordkällaren...
Där förvaras krukor, potatis, morötter mm....



Ladugården får inte plats på en bild men här kommer 3! =)







Här e pappas fårhund Tim!
Han e en bordercollie.... och suverän på att valla får! =)



Och vakta huset från främlingar! =)
Han har nästan tvärtemot färger från Tyra!
Och som e så söta när dom busar...
Men dom fick inte det i går.... tyvärr.....

Så vad tycks???

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Underbart!!

Det ser helt fantastiskt ut. :o))

kram Eva & Ruffepuffe

2:a kommentar, skriven , av veronica:

Jo jag vill kommentera...är bara lite seg i starten. Ditt barndomshem ser jättemysigt ut, en trevlig gård!Fint med torpet där oxå.

//Veronica & dogsen

3:e kommentar, skriven , av Frida&Loke:

Hejsan!

Jag har en border collie valp (snart fem månader, den första augusti)! Och jag om du har något tips vad jag kan träna med honom, så att han får tänka och sånt som dom behöver. Jag har tränat med honom så att jag gömmer mig i skogen och sen så får han leta och jag tränar ju inkallning och att han ska stanna och allt sånt, men typ sånt där han behöver tänka lite, träna psyket!

Svara gärna i ett inlägg!

Kram

Kommentera inlägget här :