Nu har det varit fest!!!! =)

publicerat i Emelies bästa!;



Bond Fest!!!
Papi står och gör sig iordning =)
Så himmla fin va han!!!

image103



Papi (Daniel) bar skotte-dress...
Han va riktigt snygg i killt måste jag säga!! =)


image104



Jag va het som få alltså!!!! ;)
Man ser t.o.m blinget jag har i håret! =)

image106



Wiii jag når kristallkronan....


image107


Nedanför står Papi med lillasyster D.V.S födelsedags barnet Johanna! =)


image108





Här nedan står jag och Johanna och försöker posa...
Hmm kan ju inte påstå att det gick så bra :s
Jag har mellanrum mellan armen och kroppen men det syns knappt...
Ha ha inte bara det att jag inte kan fota jag kan inte stå snyggt häller!! ;)



image109


Här nedan är:
Johanna, Storebror Mattias, hans flickvän Carin...
Alla på glimrande humör!!


image111




Här nedanför står papis kusiner:
Anna och Emma....
Dom var mycket glada denna afton! =0))



image112



image113


Maten va toppen god!!! =)



image114

Som sagt en riktigt trevlig kväll hade vi!!
Och när vi kom hem va vi tyra lediga så vi passade på att bara
njuta och mysa massor!!!

Sov gott alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Fina ni var! :)

2:a kommentar, skriven , av Ida:

tassar in och läser lite

3:e kommentar, skriven , av Monkan:

Gud vad kul ni verkar ha haft, och så snygga ni var ! Värsta bling-bling partyt, sånt gillar jag :)
Mycket kul att se här på din sida som jag fann av någon konstig anledning...hm....vete katten hur.
Monika

Kommentera inlägget här :