Men seriöst!!!!

publicerat i Allmänt;
Jag har alltid undrat varför vissa personer går in på bloggar och skriver taskiga komentarer??
Varför e det så???
Jag menar jag e inte bra på att stava men jag kanske inte vill att hela världen ska veta att jag har dysleksi!
Och min hund e min bebis!!!

D.v.s jag e hennes mami och min kille hennes papi! (ja jag e 23 och han e 30! va e problemet?)
Tycker det e sååå trist att komma in på sin blogg och ha fått medelande om att nått i bloggen e töntigt, larvigt el fel för deras smak och att dom inte ens skriver ut sin egen bloggadress!!!
Bittra personer borde hålla sin bitterhet för sig själva tycker jag!

För jag skulle aldrig i hela helvetet gå in på någon annans blogg och skriva elakheter bara för att det inte passar mig att dom har vissa saker på sin sida utan jag skulle bara klicka mig från den bloggen!
Måste bara säga att du som va inne på min blogg och tönt-förklarade den måste ha ett sjukt tråkigt och patetiskt liv som inte har något bättre för dig än att sitta och kritisera anndra!
Idiot! 

Så till något mycket trevligare!  =)
Jag har haft en fantastisk födelsedag!
Kalaset började kl 13 för familjen och kl 18 för mina vänner...
Totalt höll kalaset på i 10 timmar!! *phu*
Det va jätte kul att träffa alla mina vänner och hela min släkt! =)
Och jag fick jätte många fina pressenter... alla e så underbart snälla mot mig!!
Kommer lägga upp billder från kalaset här på bloggen i mön när jag e lite piggare..
Nu ska vi alla nana!
God natt alla! Sov så gott!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Jag såg den kommentaren som du menar igår... och jag bara skakade på huvudet. Vilken patetisk människa!

Hoppas du har sovit gott nu! :o))

2:a kommentar, skriven , av Melike:

Du har rätt! Varför inte bara hålla sin mun stängd..
Jag såg också den kommentaren, dumma människa!

Ha det bäst! //m

Kommentera inlägget här :