Dagens update! =)

publicerat i Allmänt;
Jag håller på att fixa min klänning till bond-festen på lördag =)
Johanna fyller 25 år!
Det kommer även finnas billder från festen här på söndag...





image99

Fattar inte varför billderna inte e p rätt håll???
Jag har prövat allt!!! snurra innan försöka snurra efter inget går :(
Ja ja min tok coola hatt och bonsai-träd...


image100


Ett rörigt bord med fina ljusstakar och en olje-brännare =)



image101

Jul-ljus med sommar pynt i!
Kan det bli finare??



image102


Detta e tyras humör idag!
Hon e riktigt uttråkad!!!!  : (
Önskar att jag kunde va roligare....

Hoppas alla får en god natt!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva:

Hoppas du får sova så gott! :o)

2:a kommentar, skriven , av Louise:

Gillar julljusstaken! aww.. Tyra är så söt.. Hehe..

3:e kommentar, skriven , av Eva:

Är du hemma? :o))

Kommentera inlägget här :