Nu!!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag ÄNTLIGEN 5 min över att till att sitta framför datorn och skriva lite!!
Jag har det senaste fått mail från min polare i österrike!!!
Han e sjukt rolig och kan inte stava på engelska för 5 öre!!!
Villket är jätte tur för mig eftersom inte jag kan häller!!!
Vi har känt varandra ända sedan jag var 13 år då vi va tillsammans.....
Det höll hör och häpna i 4 år!!
Och då träffades vi vartannat år, och han tyckte det räckte och ville mer än gärna vänta på mig!!!
Jag var mycket smickrad men beslöt mig ändå för att göra slut!
Inte så rättvist att jag hade pojkvänner här i sverige när han inte hade flickvänn i österrike tyckte jag...
Han blev tydligen helt förkrossad!!!!
Men men han kom över det och va här och hällsade på förra året me sin flickvänn Marlene ( han heter Martin)!
Det va mycket trevligt fast vi knapt förstog va den anndre sa! =)

Har du någon kompis i ett annat land???
Nu ska jag smyga iväg och hämta ett par stövlar som kommit! =)
Men säg inte det till nån! ;)

Kommentera inlägget här :