Du ser ju inte sjuk ut...

publicerat i
Det ær många i værlden som ær sjuka fast det inte syns utanpå.
Jag ær ett exempel!
Jag HATAR att vara sjuk! 
Jag har kroniska ryggsmærter som ibland gør mindre ont och ibland mer och ibland står jag inte ut!
Men i alla dessa olika modus kommer jag nog svara om du frågar mig hur det går att det e ok eller eventuellt sæga att jag har en dårlig dag.
Men jag kommer aldrig sluta førsøka vara frisk!
Jag gør det jag vill æven om jag vet vad konsekvenserna blir några timmar efter jag gjort d och æven om någon sæger att jag inte borde før att jag får ont så kommer jag gøra d igen och igen før precis den stunden jag gør det jag vill kænner jag mig frisk och stark och att jeg kan gøra ALLT i hela værlden!
Det ær en viktig kænnsla før mig och jag vet att inte många førstår mig men d e ok!
Jag kræver inte att någon ska førstå men hoppas att dom flesta kan acceptera mitt sætt att vara mig.
Jag kænner många med olika typer av onsynliga sjukdomar och jag provar alltid att acceptera æven om jag inte førstår.
Jag fick tråkiga nyheter i onsdags nær jag va hos doktorn som sa att det finns inget dom kan gøra før att jag ska bli bættre.
Jag kommer behøva leva med det och gøra d bæsta av min situation.
Jag vill inte acceptera det!
Jag ska acceptera att det ær så nu men jag kommer alltid hoppas på att bli bættre med eller utan doktor.
Man ska ALDRIG ge upp! ALDRIG! 👊✊

Kommentera inlägget här :