Gott Nytt År!!

publicerat i
Gott nytt alla godingar som læser min blogg!! 😄
Nyårs løfte blir att ta hand om min kropp och gøra mitt bæsta i det jag tar mig før samt blogga mer!!
Det har varit ett otroligt turbulent år før mig i år det børjade med plastik operationen på magen
Behøver væll inte sæga att jag e sjukt nøjd med det? 😉
Jag hade efter det 3 jobb då det kom en skattesmæll på en månadsløn 😨
Sommaren var full av jobb och till høsten blev min mans mormor sjuk i canser och vi åkte till Brasilien direkt før att besøka henne.
Vi stannade bara i 2 veckor och vi hade totalt 1 1/2 dag semester 😂

Nær vi kom hem hade jag 2 veckor kvar att jobba på kiwi då jag va tvungen att sæga upp mig pga arbetstiden och chefens ovilja att sætta upp ett schema som jag kunde komma på.
Min kæra tant Anna-Maria gick bort nær vi fløg hem från Brasilien och nær jag slutat på kiwi blev det en vecka i Sverige før att gå på begravningen. ❤
Men efter det fick jag ett extra jobb på cefeen som øppnade i november det ær inte många timmar jag jobbar dær men veldigt kul!
Jag søkte in på høgskolan BI och nu i januari børjar jag livet som student! 😄
Och extra jobb i interiør butiken. 😄
Så hoppas jag att många bra saker kommer hænda oss alla i 2016!
Åter igen Gott Nytt År!! 😘

Kommentera inlägget här :