Snö, slask oc rock'n roll!!!

publicerat i Allmänt;

Idag har jag beslutsångest...
Det snöar...
Inte lite häller...
Under snön e det ca 10 cm tjock is och glashalt...
Jag har redan ont i ryggen och isningar i benet...
Ska jag våga gå långpromenad eller ska jag ta skidorna??
Eller ska jag bara ta en lite lagom tur och spara ryggen till jobbet i morgon??

Hmm...
Mycket svårt...
Jag vill ut men vet inte hur gärna jag vill ligga till sängs sen eftråt utan värktabletter...
Det känns inte så kul...
Har ju ingen doktor här där jag flyttat nu och det e dummt...
Men å andra sidan skulle den doktorn med största sannolikhet bara säga
att jag ska lägga mig på operationsbordet igen och det vill jag inte alls göra...
Aldrig i livet igen!!!
Då får nån hälldre ge mig en spruta så jag dör än det!!!
Fyy...

Åter till saken...
Skidor och rock'n roll i min mp3??
Låter glimmrande!!!! :o)

Ska bara vänta tills snön inte öser ner utan bara dalar...

xoxo

Kommentera inlägget här :