jag är imponerad!!!

publicerat i Allmänt;

Jag är mycket imponerad av alla som bloggar som HATAR dagboks bloggar!!
Ha ha ha har man inget bättre för sig???
Om man går in på en blogg som man inte tycker e interissant kan man ju bara klicka bort den och inte besöka den igen, UTAN att skriva hur trist dennes blogg är??
Alla skriver ju inte blogg för att intressera galna "internet-nördar"!

Som jag! =)
Jag uppdaterar min famillj och mina vänner på ett simpelt sätt som jag tycker fungerar
utmärkt!!!
Har inte råd och inte tid att sitta i telefon för att prata me alla jag bryr mig om på en dag!
Så varför kan inte alla få blogga som dom vill??
Vissa "data-nördar" är mycket duktiga på att vara lite små patetiska och tycka att dom är sååå mycket bättre än oss vanliga dödliga, och det är mycket imponerande!!!
Jag älskar att läsa dagboks-bloggar!!!! =)
Dom är personliga och det uppskattar jag mycket!

Så vad gillar du bäst??

(om du inte gillar dagboksbloggar så kan du lämna min blogg NU!)

Ha ha ha!
Jag har haft förfärligt kul åt en snubbe som uttryckte sig:"jag hatar dagboksbloggar! dom är så trista att jag går av på mitten!"
Ha ha ha!!!
Tänk så länge folk kan störa sig på något så fånigt!!!
Jag måste bara få tillagga en liten fråga till detta: är det inte så att variation är det bästa?
Vad tycker du?

jag hade inte haft mycket att skriva alls idag om jag inte läst denna imponerande komentar!
Ha ha jag blev på galet bra humör!!!
Så jag vill avsluta med ett tack!!!
Stort TACK till data-nörden!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Eva Blixman | Fotograf:

Jag gillar mest fotobloggar. Konstigt va?? ;o)

Jag vill se mer bilder och mindre text, men sån är jag.

Men jag ser inte din blogg som en dagboksblogg, du skriver ju aldrig vad du gör om dagarna. ;o)



Kram Eva och Ruffepuffe

Kommentera inlägget här :