Min mamma och jag.....

publicerat i Allmänt;
Jag har köpt böcker....
Och planterat blommor...
Denna bloggen annvänder ju jag som en sorts ventilation för min sorg över att min mamma dött...
Så idag kommer det handla lite om henne....
Min mamma va en väldigt omtyckt person, hon va lärare klasserna 6-9 i matte ,NO och data.
Hennes elever kom till och med på begravningen, precis som typ halva sverige känndes det som...
Jag såg ju inte direkt något eftersom jag typ grät konstant!!!
Men men hon ville absolut inte ha någon grav utan ville bli begravd i en minneslund..
Jag har ju lite svårt med att det e så jag har övertagit en grav som min morfarsfar ligger i samt några av hans bröder....
Min mormor va ju lika ond så jag har tagit dengraven...
Det är nämligen inte någon som sköter om den så då tänkte jag att varför kan inte jag få ha det som min minneslund??
Sagt och gjort jag intog den och nu planterar jag påskliljor för fullt!!
Jag saknar henne varje dag....
Jag längtar efter henne varje dag...
Det va inte ens ett år sedan!
Förra året va hon hemma hos mig på kalas på min födelsedag!!!
Jag fyller år nu på söndag...
Jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det??
Det känns såååå jobbigt!!!!
Men det e la bara någonting man ska ta sig igenom anar jag....
Får panik och börjar gråta så fort jag tänker på det......

Någon som har några tipps????
 



Min mamma i mässen på båten som min bror va på i lumpen!!!
Min bror berättade massa roliga historier!! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M:

fårstår dig, jag har själv varit i din situation.



ha en skön kväll, kram <3

Kommentera inlägget här :