Mera blommor!! =)

publicerat i Allmänt;
Här kommer lite mer från botaniska! =)

Jag fick till och med me en munk! =)
Hi hi det e inte ofta man ser en sådan!



I mitten av det gula är det en blodigel!
Läskigt va! ;)
( el ja de brun-rosa blommorna formar en...)



Sen hittade jag jätte vackra liljor...
Och jag älskar sånt där gräs som e me bo bilden, vet dock inte vad det heter....



Det kommer nog mer här bå min lilla blogg om ett tag...
Jag e nämligen lämnad ensam ikväll då min kille e ute och svirar me en polare....
Så jag har långtråkigt! =(

Hur har du det ikväll??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Åh så fint.. Dit skulle jag också vilja åka och fota :)

Bilden på liljorna är underbar! :)



Jag sitter och kollar på tv ikväll.. Sommarkrysset. Får se om det blir någon film sen kanske.



/Annelie

2:a kommentar, skriven , av Veronica:

Har inte varit där på herrans massa år, kanske skulle vara värt en tripp dit nästagång jag far till götet!! Fina bilder Emelie.



kram veronica o dogsen

3:e kommentar, skriven , av Annelie:

Jag bor i Linköping, så det är ju en bit. Men det händer ju att vi tar en tripp till Göteborg på semestern så nästa gång jag åker dit så ska jag besöka botaniska :)

Kommentera inlägget här :