Iron Maden!!! =)

publicerat i Allmänt;
Mn dag har börjar som en mardröm!!
Jag vaknade av att johanna ringer ( det va inte hemskt! Hon e så rar!) kl 11.15.
Jag går ut med telefonen till D som ligger på soffan för att jag har snarkat :(
Så fort jag rest på mig känner jag "spliting headake!" mitt huvud håller alltså på att explodera!
Det gör så ont att röra ögonen att jag får gråt-anfall!
Och jag som ska på maiden i kväll! :(
Har ju laddat jätte länge inför detta!!!
Och trotts 2 treo, 2 tredolan, 2 panodil så e huvudvärken kvar!!
Om man vet hur vidrigt det är med huvudvärk när man e kry så kan man ju bara föreställa sig
hur fruktansvärt det e när man e tät i näsan och öronen!
Jag vill dö!!!!!!!!!
Och mitt huvud kommer garanterat att explodera snart!

Har du haft en liknande huvudvärk någon gång??

Tänkte pigga upp med ett kort på tyra!!





E hon inte söt???

Kommentera inlägget här :