hmm...

publicerat i Allmänt;
Jag är sååå långsam....
Det är varmt jag känner mig seg jag vill inget och orkar inget!

Förutom att sitta inne på vista prints sida och göra konstiga kontors prylar! =)
Typ vesitkort av alla dess slag, block små som stora, brevpapper, klistermärken och bilmagneter, mm, mm....
man kan verkligen göra allt möjligt gratis.....
Bara frakten man får betala... och den är inte jätte billig men ej häller super dyr....
Dagens beställning som jag klurar på om jag vill ha är:

  •  Fickstämpel till Papi
  • Anteckningsblock till mami
  • Magneter 25 st med mig tyra på!
  • Bilmagnet så alla i trafiken ser att det finns en hund i bilen!

Vad tycker du??
Ska jag slå till???
Det kostar bara 82kr.... dvs 20kr per pryl hem till mig!
Jag vill vill vill!!!!
Men vad ska jag ha allt till???
Hmm... HJÄLP!!!!!!!!!

(det kommer mera när mitt huvud fungerar igen...)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annelie:

Köp vettja.. Lite shopping livar upp, åtminstonde för en stund men det är det ju värt ;o)

Jag beställde en grej häromdagen som jag väntar på att den ska komma...då vet jag att jag kommer att må lite bättre. Idag är jag hemskt trött och seg och får inget vettigt gjort heller.



/Annelie

2:a kommentar, skriven , av Eva:

Åh jag vill också trycka lite grejer. :o))

Klart du ska slå till!

Kram Eva & Ruffepuffe

Kommentera inlägget här :