Sticka och sy!!

publicerat i Allmänt;
Jag har gjort lite olika saker det senaste! =)
Mycke pyssel har det blivit....
Och idag tänkte jag visa vad jag sytt och min mamma stickat!



Lite suddigt :S
Men det är min mor som stickade denna till Tyra förra julen...
Och nu har jag "pimpat" den med en krage!!! =)
Vad tycks??



Detta är lilla My's vinter täcke som jag sytt av tyg-rester från en flice tröja, refleksväst, pyjamasbyxe snören, döskalletyg från tidigare täcke jag gjort så det ända jag köpte va pälsen till kragen =)
Billigt och bra!
Hon har den ju bara om det regnar el snöar och kommer bara kunna ha den denna säsongen så det känndes onödigt att lägga flera hundra på det....

Vad tycks??



Detta är en bajs-påse hållare som man knyter fast i kopplet så man alltid har påsar me sig! =)
Jag gillar den skarpt!!
Vad tycker du??

Gillar du att göra saker själv el köper du hälldre??

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilia:

Ojdå. Hoppas att jag inte drog upp gammla sår.

Ha det bra <3

2:a kommentar, skriven , av melike:

jag gillar att både köpa och göra egna :)

men det är nog roligast att hitta på eget om man har rätt material.



kram

Kommentera inlägget här :