Resa= frustration!!!

publicerat i Allmänt;
Vi håller på att boka en resa till Brasilien....
Det håller på att driva mig till vansinne!!!!!
Vi tänkte åka i December, MEN december e en bra månad att jobba och det är DYRT att bo och flyga i December och Thiagos son i italien har tidigare frågat om han får komma till jul och det tycker jag e mys!
Så då tittar vi lite mer på Januari-Februari och jag känner att DENNA RESA BLIR JU FAN ALDRIG AV!!!
 
MEN jag ska behålla mitt lugn och se till att boka resan denna veckan så allt e klart!
Då vet vi när och att det blir för jag orkar inte med fler utsättelser!
Det funkar inte för mig när jag jobbat å sparat till en viss sak å så får man inte belöningen
då miste jag motivationen till ALLT!
 
Så nu sitter jag å letar å letar efter billiga flyg! =)

Kommentera inlägget här :