Mitt ekonomiska sommar mål!

publicerat i Allmänt;
Idag har jag gjort första steget på mitt sommar mål!
I ekonomisk väg är detta att få färdigt ett lån jag har i Sverige som är målet.
Det har tagit lång tid att betala av å har varit vilande av å till när jag haft det
lite tufft, som att flytta till Norge, bli med barn osv...
Nu är jag SKIT TRÖTT på att det känns som att det aldrig blir färdigt så jag
har tagit det som mitt ekonomiska mål i sommar att det i absolut senast september
ska vara helt färdigt och mitt svenska konto ska stängas!

Det är därför jag jobbar 3 jobb precis nu, inget jag behöver göra för att få vardags ekonomin
att gå ihop för visst har jag råd till att betala dom ränta i 20 år till
men för att ta in dessa extra pengarna på så kort tid så var detta bäst!
Tror många vet hur detta är!

Jag har ett bra tag nu önskat att flytta allt till 1 land och jag har tagit det steg för steg.
Först flytta mig sen mina saker och nu min ekonomi.
Resten i Sverige som min familj och vänner är ju tyvärr oflytteligt!
Men längtar sjuuuuukt mycket till September då jag ska till Götet å pussa på nyfödd bäbis!

Nästa steg i min ekonomi är att åka till brasilien 1 månad!
Min ekonomi har blivit så sjukt mycket bättre sen vi köpte hus villket är lite konstigt!
Men så är det och det är sjukt GÖTT!!!


Kommentera inlägget här :