Då var första delen KLAR!!!

publicerat i Allmänt;
JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Härligt!!!!!!
Idag har jag Betalat av hela första delen av sommar målet!!!
Jag är så sjukt nöjd med mig själv alltså!!!!!! =D
Haft en otroligt stressig vecka så detta va så härligt att få gjort på en fredag!
Snart kan jag sluta sända pengar till sverige å det ska bli så gott!
=D

Har dessutom haft kunder som ring till salongen villket gläder mig otroligt!
Synd bara att jag inte har hårfärg men det är nästa mål efter sommar målet! =)
Tjoho!
Livet är inte så värst idag!!!!

Men ska berätta en förfärligt trist sak som hände igår! :'(
Jag råkade köra över en katt!
Det var så hemskt!
Den bara hoppade upp rett framför bilen å jag hade inte en chans!
Som tur var så dog den med en gång utan att lida!
Å det var tur för mig för jag hade inte klarat å döda den om den bara var så illa skadad! :''(
Hua hua jag hoppas det aldrig händer mig igjen!!!!
Den lukten å söta katten det var bara det absolut värsta! :(
Kändes som jag skulle spy hela dagen å kunde inte låta bli å gråta!
Hua hua!

Önskar iaf alla en riktigt go helg! <3
R.I.P katten <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Du er så flink, skulle ønske jeg var like flink med mine penger!!
Det er aldri noe gøy å kjøre over et dyr spes ikke når det er et kjæledyr. Trøste deg med tanken ja at den døde med en gang. Hvet du hvem eierne var?

Svar: Nei jag var uppe i huset som var brevid vägen men ingen hemma, sen ringde jag min vennina som har en bästemor precis brevid plassen för å få veta om ho viste ett el annat men ho sa att eg skulle ikkje bekymmra meg då dom hade iaf 6 katter till! men hua så trist å köra över lille pusen! :'(
Måste erkänna att jag har ikkje varit flink med pengar tideligare, men nu är vi bara nödd å fixa detta för å ikkje hamna i lyxusfellen ;)
Travelt å försöka leva i flera länder i samme tiden å dyrt!
Men håper jo att detta ska gå helt fint! =D
Tyra

Kommentera inlägget här :