Då har linus börjat barnehagen....

publicerat i Allmänt;
Ja då har lilla älsklingen min börjat i barnehagen/ dagis å d va... hmm...
Intressant!
Först fick jag ta ledigt från jobbet i 2 dagar, första va vi på besök å andra som jag tog det
skulle vi vara där över dagen å jag kunde lägga för å vila å så va inte helt rätt...
Nej vid luch blev vi hem skickade för å vila hemma...
Så 2 dgar ledig från jobb dvs 2000:- för å va där tot 4 timmar.
Dag 3 sa jag att nu ska jag till jobbet så idag får han va här hela dagen å gav
instruktioner om mat å vila, har ju ALDRIG varit ett problem förr å ha barnvakt.
Men oj oj oj kl 13.30 ringde dom å sa jag skulle hämta han för dom fick han inte å sova....
 
Hmm....
Ja där rök en halv dag till på deras fjompande!
Jag hämtar gärna lille gos om han e sjuk eller det hänt något men seriöst?
Man betalar ganska mycket varje månad för barnegahe så nu va jag besviken!
 
Dag 4 ringde dom inte men d första dom sa när jag hämtade va ja han har varit en del 
ledsen när dom andra barnen har gått hem!
Är det det man ska få höra varje dag??
Undertexten e ju att man borde hämtat tidigare!
Ska jag ha skulldkännslor för att jag måste jobba??
Är ju inte borta längre än någon annan! :(
 
Nej detta va trista saker!
 
Vi piggade upp oss med fisketur på lördagen å d blev makrill t middag! =D
 

Kommentera inlägget här :