Är du äckelmagad???

publicerat i Allmänt;
Om du är lite äckelmagad så läs INTE vidare!

Ok, typ 5 dagar sedan så skrev jag om min tandvärk.
Dagen efter tryckt jag på det svullna och det lixom gick sönder, kom lite
Vatten och blod.
Idag när jag tryckte lite kom det både var och blod!!!
Asj asj asj!!!!!! :(P
uuuuuu så vidrigt!!!!!!!!

Gick raka vägen till Apoteket och köpte klorhexident!!!!
Hoppas det går över fort för det värker runt tanden längst bak och ner i
halsen och upp i örat!!!!!
Så obehagligt och luktar förfärligt!!!!

Trodde inte det va möjligt att få aånt jag borstar och tandtråar och skölljer och tungskrapar...
Kanske ska sluta med det???
Värkar ju inte funka iaf! :(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Torunn:

Stackars lilla Emelie! :( Tror inte det är för att du har misskött tandhygienen, man kan få sådant ändå. J fick världens problem en gång när en liten liten bit popcornskal fastnat mellan två tänder.. inflammation och grejer! Men en tur till tandläkaren gissar jag att du behöver tyvärr :(

Kram och krya på dig!

Kommentera inlägget här :