Från mjölkstockning till mjölkspräng!

publicerat i Allmänt;
Jag undrar varför det kallas olika saker??
Jag har ont och brösten blir som 2 stora och hårda fotbollar som läcker mjölk,
samt att uppsamlingskopparna passar inte när brösten e så hårda så du vaknar i en pöl
av bröstmjölk varje morgon....
Det är inte jätte kul och jag tackar IKEA för de super bra plast-lakanet som igentligen
ska ligga i Linus säng men hans blöjor är tätare än mina koppar!
Ha ha ha ha ha ha helt seriöst trodde jag ALDRIG att jag skulle skaffa barn före 30
och nu gör jag som alla andra nya mammor...
Skriver om blöjer och mjölkproduktion på min blogg....

Ska nog helt ärligt sluta med det på en gång!!!!!!
Ska se om jag kan bygga en ställning till de mysiga mobilerna jag fått! =)
Linus älskar att titta på de olika mobilerna!!! =D

Kanske kommer lite kort sen =)

Kommentera inlägget här :