Vem e det som bor i min mage?

publicerat i Allmänt;
Ja man kan undra va det e för varelse som bor i min mage...
Idag känns det som han är en kick-boxare!!!
Iaf så sa dom i vecka 17 att det ska bli en liten "gutt" så en kille tror vi alltså...

Måste erkänna att jag e SKIT NERVIG!
Men fick brev i posten dag och jag kommer få ett kjejsarsnitt vilket känns jätte skönt!
Men är fortfarande helt ruskigt nervös...
Tänk om lillen inte e frisk?
Det skulle ju vara döden!
Inget man inte klarar men jag vill sååå gärna att han ska må bra!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Torunn:

oh en liten pojking :) Är säker på att det kommer gå jättebra alltihop! Förstår att det är oroligt men han kommer säkert ut som en frisk, skrikande kickboxare ;)Vila o ta det lugnt och sov allt du kan, o som du inte kommer få göra sen.. hehe ;) Kram

Kommentera inlägget här :