Ja hur ser livet ut...

publicerat i Allmänt;
Hela anledningen till att jag inte sagt så mycket det senaste om livet är för det finns inte så mycket att säga igentligen....
Jag har varit sjukskriven sedan oktober för att jag inte kan göra jobbet i butik utan att
ta värktabletter och det får jag ju inte när jag e gravid...
Så jag har gjort nästan inget alls...
Svårt att gå ut och åka skidor eller ta långa promenader eller ens ta sig till vännerna när det e så mycket is ute och man inte har bil...
Jag vågar inte gå så mycket för jag e rädd för att ramla och knäcka ryggen helt!
Men bli inte orolig för lilla tyra!
Hon har åkt på jobb med killen och jagar både katter och får och busar med hundar på isen och i snön!
=)
Sen kommer hon hem och e helt slut!



Men jag har mest legat på soffan och vilat! =)

Kommentera inlägget här :